"Sóc dels que creu que un dels grans perills de la publicitat no és enganyar la gent, sinó avorrir-la mortalment."
Leo Burnett, publicista
1 comentari:
Tenzin
ha dit...
Això s'ho pot aplicar molta gent: els polítics, els economistes, els venedors ambulants, els programes de TV, els metges que donen masses explicacions científiques, els fusters quan et fan un pressupost i a sobre diuen que perden diners amb tu, els cambrers quan diuen que les croquetes són caseres o que la truita és del dia, els peixeters que diuen que el peix és recient i a sobre t'expliquen que l'aire el reseca (quan en realitat porta dies a la botiga), quan alguns forners et diuen que les madalenes són del dia (del dia que les van fer que ni se sabe)....I molts més professionals.
Espai d'opinió i experimentació sobre temes relacionats amb el disseny gràfic i la comunicació visual. Per conèixer millor els continguts de cada apartat, aneu a la categoria "read me first", on trobareu una introducció detallada dels mateixos.
1 comentari:
Això s'ho pot aplicar molta gent: els polítics, els economistes, els venedors ambulants, els programes de TV, els metges que donen masses explicacions científiques, els fusters quan et fan un pressupost i a sobre diuen que perden diners amb tu, els cambrers quan diuen que les croquetes són caseres o que la truita és del dia, els peixeters que diuen que el peix és recient i a sobre t'expliquen que l'aire el reseca (quan en realitat porta dies a la botiga), quan alguns forners et diuen que les madalenes són del dia (del dia que les van fer que ni se sabe)....I molts més professionals.
Publica un comentari a l'entrada